Gaziantep’te acı olay! Yaşlı çift sobadan sızan gazdan zehirlendi: İkisi de kurtarılamadı!


Gaziantep’in Araban ilçesi Nurettin Mahallesi’nde oturan Mustafa- Ayşe Fatma Elmas çiftinden haber alamayan yakınları, dün akşam jandarmaya ihbarda bulundu. İhbar üzerine gelen ekipler, girdikleri evde çifti hareketsiz buldu.

Kontrolde, Elmas çiftinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenip, öldüğü belirlendi. Cenazeler otopsi sonrası yakınlara teslim edildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.



Source link

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*